skip to main
|
skip to sidebar
hartzell motorsport
torsdag 20 augusti 2009
släpmeck
idag har far justerat och smörjt upp bromsarna på biltransportsläpet, besiktning på måndag och tävlingar på lördag rally i vimmerby och folkrace för syster i vingåker på söndag
1 kommentar:
Jennie
21 augusti 2009 kl. 02:40
Snällt att jag får låna ditt släp jämt :)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Bloggintresserade
Bloggarkiv
▼
2009
(11)
▼
augusti
(11)
oj då
släpmeck
emmas nya shoppingvagn
lite genomgång och översyn inför lördag...
blev rätt bra faktist
i ärslet..
lite bilder på nicklas sääw rally bil som patrik o...
semester
Ingen rubrik
usch då
test
Om mig
rh
Visa hela min profil
Snällt att jag får låna ditt släp jämt :)
SvaraRadera