tisdag 18 augusti 2009

emmas nya shoppingvagn


snygg va!!

1 kommentar:

  1. Ja den ser man ju fram emot o se hustrun i ;) Blir det ullared i den nästa gång då får vi ju plats me mkt shopping. Victoria

    SvaraRadera